Nytt år

Det känns knappt som att det är ett nytt år. Hela julen har bara swishat förbi och jag har klämt in familjemiddagar mellan alla jobbdagar. Nästa år tar jag semester! 

Så, lite sammanfattning av 2015, vi flyttade till vår första egna (köpta) lägenhet, jag började jobba som koordinator, bytte till Friskis och Svettis i stan och kom igång ordentligt med träningen, blev faster till Mio (Ws brors barn), blev gudmor till Truls, spenderade sommaren i Sverige på olika landställen, var på Isas och Andreas bröllop, började jobba som biträdande vårdenhetschef, fyllde 25 år och firade ordentligt med vännerna, blev överraskad med en födelsedagsbrunch,sprang  Tjejmilen, var på LOKA med W. 

Vad 2016 kommer att bjuda på får vi se. Jag har inga nyårslöften men jag vill bli bättre på att ta det lugnt, inte stressa och ta hand om mig själv och min familj. Och så skulle jag vilja lära mig att stå på händer :) 

En av 2015 bästa saker var helt klart denna nya familjemedlem! 

Kommentera här: